Topmenu

Klantenservice

Vragen

Heb jij een vraag over de methoden of loop je ergens tegen aan? Bekijk dan hieronder de meeste gestelde vragen.

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of via het telefoonnummer 070-3024770

Algemeen

  • Waar kan ik de ISBN nummers vinden?
    Klik hier voor een overzicht van alle ISBN numers
  • Een filmpje doet het niet, wat nu?
    Laat dit zo snel mogelijk weten, dan lossen wij het op! Mail naar info@codenamefuture.nl
  • De link in het boek werkt niet, wat nu?
    Laat dit zo snel mogelijk weten, dan lossen wij het op! Mail naar info@codenamefuture.nl
  • Waar kan ik advies krijgen over een methode?
    Ben je geïnteresseerd in één van onze methoden maar weet je niet wat past bij jouw studenten of heb je nog vragen? Wij komen graag bij je langs op school om een presentatie te geven. Je vraagt een presentatie aan via info@codenamefuture.nl of door telefonisch contact op te nemen via 0703024770.
  • Hoe vraag ik een training voor bij mij op school?
    Je vraagt een training aan via dit aanvraagformulier of door telefonisch contact op te nemen.
  • Wat kost een training?
    Aan een training zijn geen kosten verbonden.
  • Hoe lang duurt een training?
    De duur van een training is gemiddeld 1 of 1,5 uur.
  • Waar vindt de training plaats?
    Wij verzorgen de training op jouw locatie voor jou en je collega’s voor een of meerdere methoden.
  • Wat kun ik verwachten van een training?
    • Uitleg van onze visie en methodiek.
    • Een helder beeld van de opbouw en inhoud van onze lesmethode(n).
    • Uitleg van het gebruik van de Teacher’s Tool, de online docentenomgeving.
    • Aandacht voor jouw jaarplanning.
    • Tips & Trucks om je les nog leuker en interactiever te maken.
    • Vraag hier jouw training aan!

Bestellen

  • Hoelang duurt het voordat iets bezorgd wordt?
    Binnen 2 werkdagen. Wij versturen met DHL en je ontvangt een track&trace code in je e-mail.
    Heb je het boek na 5 werkdagen niet ontvangen, neem dan contact met ons op.
  • Ik heb een verkeerde bestelling geplaatst, kan ik deze nog annuleren of retourneren?
    De bestelling kunt u annuleren voor de volgende werkdag. Retourneren kan op eigen kosten naar ons adres. Dan storten wij het geld terug.
  • Hoe kan ik een boek retourneren?
    Retourneren is mogelijk binnen 30 werkdagen na ontvangst. Het boek moet onbeschadigd en ongebruikt zijn. Je mag het boek retourneren op eigen kosten naar dit adres:
    Codename Future
    Zeestraat 76
    2518 AD Den Haag
  • Hoe snel wordt mijn geld teruggestort bij een retournering?
    Als wij het retour gestuurde boek hebben ontvangen, krijg je het aankoopbedrag zo snel mogelijk teruggestort.
  • Kan ik op factuur bestellen?
    Ja, boekhandels en scholen kunnen op factuur bestellen. Mail uw bestelling naar info@codenamefuture.nl
  • Hoe kunnen studenten een exemplaar bestellen?
    Studenten kunnen in onze webshop bestellen of via Studystore, Maxxxies of één van de andere verkooppunten. Wil jij als docent voor studenten bestellen? Stuur dan een mail naar info@codenamefuture.nl
  • Wat is  het verschil tussen een docentenexemplaar en een inkijkexemplaar?
    Een docentenexemplaar is bedoeld voor klanten die met ons werken. Een inkijkexemplaar is ter oriëntatie op een nieuwe methode.
  • Hoe kan ik een docentenexemplaar aanvragen?
    Ga jij aan de slag met onze methoden? Vraag jouw docentenexemplaar dan hier aan.
  • Hoe kan ik een inkijkexemplaar aanvragen
    Als je opzoek bent naar een nieuwe methode kan je een inkijkexemplaar aanvragen. Je vraagt een exemplaar aan via dit aanvraagformulier. Binnen twee weken nemen wij contact op om te vragen om feedback over het inkijkexemplaar.

Teacher's Tool

  • Waar kan ik inloggen voor de Teacher’s Tool?
    Je kunt inloggen via https://docent.codenamefuture.nl
  • Hoe kom ik aan inloggegevens voor de Teacher’s Tool?
    Je vraagt een docentenaccount aan via dit aanvraagformulier of door telefonisch contact op te nemen met 0703024770.
  • Ik ben ingelogd, maar kan niet bij het onlinemateriaal?
    Neem dan direct contact op met ons via het contactformulier of telefonisch, dan gaan wij direct opzoek naar een oplossing.
  • Krijgen de studenten ook een account?
    De Teacher’s Tool is alleen tool voor docenten. Deze tool helpt jou je les voorbereiden, jouw les te geven met interactieve mogelijkheden en extra materialen te vinden.
  • Waar kan ik de klascode vinden?
    Als u tijdens uw les stellingen of een quiz gaat doen, staat de klascode altijd rechtsbovenin in de slide. De klascode vind u ook in de Teacher’s Tool door op de menu op klassen te klikken. Achter elk door uw gemaakte klas, staat een klascode.
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten? Hoe kan ik een nieuw wachtwoord maken?
    1. Klik op wachtwoord vergeten
    2. Vul je e-mail in
    3. Nu krijg je een e-mail om je wachtwoord te herstellen
    4. Vervolgens zie je een al ingevuld wachtwoord, deze kan je verwijderen en een zelfverzonnen wachtwoord invoeren.
  • Waar vind ik portfolio opdrachten en beoordelingsformulieren?
    Als u ingelogd bent in de Teacher’s Tool, klikt u op het product waar u mee werkt. Onder ‘extra materialen’ staan:

    • Werkbladen
    • Portfolio-opdrachten
    • Toetsen
    • Reflecties
    • Afvinklijsten
    • Beoordelingsformulieren

Service

  • Hoe win ik advies over een nieuwe methode?
    We vertellen je graag de ins en outs over de verschillende methoden. Maak een afspraak via het contactformulier of neem contact op via 0703024770
  • Ik wil naast mijn normale lessen ook nog andere thema’s behandelen. Hebben jullie hier invulling voor?
    We bieden verschillende verdiepende projecten aan over verschillende thema’s. Meer informatie.
  • Ik kom er niet uit met mijn jaarplanning, wat nu?
    We denken graag met je mee. Hier vind je alvast wat tips om je op weg te helpen.
  • Waar vind ik een totaaloverzicht van alle methoden?
    Deze vind je hier.
  • Waar kan ik de bladerboeken vinden?
    De bladerboeken kun je hier bekijken.

Inhoudelijk over methode

  • Zijn de methoden ook digitaal beschikbaar?
    Vanaf schooljaar 2018-2019 doen wij een pilot waarin De maatschappij dat ben JIJ digitaal is via het programma Learnbeat. Wil je meer weten over de pilot of heb je interesse? Neem dan contact op met martijn@codenamefuture.nl
  • Hoe sluiten de methoden op elkaar aan?
    Ze sluiten aan op elkaar, in zoverre, dat het allemaal gaat over de vorming van studenten. Er zal een overlap zijn tussen verschillende thema’s, maar niet in opdrachten of leerdoelen. Je kunt dit meer zien als een samenhang in plaats van een overlap.
  • Hoe maak ik gebruik van de QR-codes?
    In de methodes maken we gebruik van QR-codes die je kunt scannen met je smartphone. Het is een afbeelding met een aantal streepjes. Als je de afbeelding scant met je mobiel kom je direct op de pagina in de Teacher’s Tool waar de code naar verwijst.
    Er zijn veel verschillende apps en programma’s om de codes te scannen in de Apple App of Google Play store. Als je een app hebt geïnstalleerd richt je de camera op de QR-code en druk je op de knop van de camera. Vervolgens verschijnt de link van de pagina waar de link naartoe gaat.
  • Waar kan ik een docentenhandleiding vinden?
    De handleidingen zijn te downloaden in de Teacher’s Tool.
  • Hoe worden cijfers berekend van toesten?
    Deze informatie staat vermeld bij de toetsen. De toesten zijn te downloaden in de Teacher’s Tool.
  • Hoe kan ik een beoordeling (in de vorm van duimpjes) omzetten naar cijfers?
    Daar hebben wij geen berekening van. Het gaat hier om gedrag en houding. Daarom doen wij niet aan product-beoordeling maar aan ‘hopelijke verandering in het gedrag van studenten’.